strzałka - idź do góry strony

polityka jakości

Celem działalności PREWENTA SP. Z O.O. jest zaspokajanie potrzeb i spełnianie oczekiwań klientów poprzez dostarczanie towarów i usług najwyższej jakości. Dążymy do budowania trwałych związków lojalnościowych z naszymi Klientami, a także do zdobycia pozycji lidera na naszym terenie, w zakresie świadczonych usług.

Postawione cele realizujemy poprzez:

  • realizację nawet najbardziej wyszukanych potrzeb Klientów,
  • terminowy oraz możliwie najkrótszy okres realizacji zamówień,
  • czytelne i partnerskie relacje wewnątrz organizacji,
  • ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodną z normą EN ISO 9001
  • stałe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu poprzez fachowe szkolenia
  • spełnianie wymagań prawnych.

ZADOWOLENIE KLIENTA JEST NASZĄ NADRZĘDNĄ WARTOŚCIĄ, KTÓRĄ KIERUJEMY SIĘ WE WSZYSTKICH DZIAŁANIACH NASZEJ FIRMY.

Jesteśmy świadomi, że osiągnięcie tych celów możliwe jest tylko przy aktywnym udziale i współpracy wszystkich pracowników. Dlatego od każdego z nas wymagamy odpowiedzialności za utrzymanie wdrożonego w PREWENTA Sp. z o.o. Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy EN ISO 9001.

W imieniu całej załogi deklarujemy, że niniejsza Polityka Jakości jest rozumiana, wdrożona, będzie stale aktualizowana 
i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji w firmie.

Zatwierdził Zarząd PREWENTA Sp. z o.o
korzystanie ze strony oznacza zgodę na pliki cookies - więcej informacji: polityka prywatności
akceptuję